Blog ma na celu popularyzowanie rowerowych wycieczek po Łodzi, regionie łódzkim i okolicach.
Znajdziesz tu zdjęcia, filmy, opisy tras i ślady GPS.
Miasto Łódź i województwo łódzkie są naprawdę piękne !
Zobaczysz, że "ONI są wszędzie", wszystko się łączy i odbija w tablicach !
Zachęcam do czynnego wypoczynku i powodzenia na trasach !!!

WYCIECZKA Nr 632 - Sobota i Walewice z "RS-ami"

TRASA WYCIECZKI i DANE STATYSTYCZNE :  
Łódź - Dobra Nowiny - Dobra - Sosnowiec - Stryków - Tymianka - Lipa - Wola Błędowa - Sadówka - Pludwiny - Karnków - Popów Głowieński - Stary Waliszew - Psary - Bielawy - Sobota - Przezwiska - Wola Kałkowa - Gosławice - Dąbrówka - Orłów Kolonia - Łazin - Orenice - Łęka - Piątek - Pokrzywnica - Boguszyce - Borowiec - Wypychów - Astachowice - Kotowice - Rogóźno - Wola Rogozińska - Warszyce - Wola Błędowa - Biała - Cyprianów - Jeżewo - Szczawin Kolonia - Dąbrówka Marianka - Rozalinów - Maciejów - Smardzew - Nowe Łagiewniki - Łódź - Zgierz - Łódź
[20.05.2018 - 134 km, 23,7 km/h, 5:38 h]
ZDJĘCIA           FILMY             GPS 
W tym roku dużo jeżdżę na rowerku ! Wczoraj wykręciłem 188 km z moim rowerowym kolegą Sylwkiem Krawczykiem. Pojechaliśmy na teren woj. wielkopolskiego nad Zbiornik Przykona i "Lazurowe jezioro" (zobacz TRASA Nr 42).
Natomiast dziś zaliczyłem lajtową przejażdżkę w towarzystwie Jadzi Mazurkiewicz i Zdzisia Władczyka - rowerzystów związanych z grupą "Rowerowe soboty". Parę dni temu Jadwiga utworzyła w grupie wydarzenie, zapraszając mnóstwo osób na wycieczkę do Walewic i wsi Sobota. Zgłosiłem swój udział i szczerze mówiąc miałem nadzieję, że wyjedziemy na trasę w licznej grupie. Ale nic z tych rzeczy ! Okazało się bowiem, że na starcie stanęła tylko sama organizatorka, Zdzisław oraz ja... 
Tym samym znalazłem potwierdzenie plotek, jakie krążyły od jakiegoś czasu w środowisku grupy "RS-ów" o celowym torpedowaniu przez członków grupy wszelkich działań Jadwigi, którą co niektórzy nazywają sarkastycznie "Królową"... 
Ale nie wycofałem się z udziału w wydarzeniu i mimo wszystko wróciłem do domu zadowolony, bo spędziłem w towarzystwie Jadwigi i Zdzisława bardzo słoneczną, rowerową niedzielę ! Przejechałem nieco ponad 134 km i właśnie w tym miejscu zaprezentuję parę najważniejszych momentów z tej słonecznej eskapady. Miłego oglądania życzę !!!
 
Sobota i Walewice to dwie urokliwe wsie w powiecie łowickim. Byłem już tam wielokrotnie ! Zobacz  WYCIECZKA Nr 103 oraz WYCIECZKA Nr 169
Cmentarz wojenny w Walewicach.
Piękne koniki ze słynnej stadniny w Walewicach.
Pałac w Walewicach zbudowany w latach 1773–1783 przez Anastazego Walewskiego.
Dziś niedziela, a my już w Sobocie !
Zamek w Sobocie.
"Wesołe RS-y" pod dawną gorzelnią w Sobocie.
Drewniany most nad Bzurą w Sobocie.
Kultowa miejscówka w Sobocie - nieczynna stacja paliw na terenie dawnego SKR-u (Spółdzielnia Kółek Rolniczych).
Kapliczka i tablica pamięci we wsi Przezwiska. To tutaj nad Bzurą w 1656 roku Hetman Czarnecki pokonał Szwedów (zobacz WYCIECZKA Nr 441).
Rzeka Bzura we wsi Orłów.
Drewniany dwór szlachecki we wsi Orenice.
Piątek - pod pomnikiem geometrycznego środka Polski.
Dariusz i Kazimierz - kolarze z Szadku zapoznani przez nas w Piątku.
Czy to Katowice ? Ależ skąd ! To mała wioska Kotowice w gminie Zgierz.
"ONI są wszędzie" ! 👽 BAZY OBCYCH w okolicy Szczawina. 
Wróciliśmy szczęśliwie do Łodzi ! Foto pod tablicą wjazdową przy Trakcie Strykowskim.
Na trasie dojazdowej do domu spotykam kolegę Tomka Kopcia, który jest nauczycielem wychowania fizycznego w XXX Liceum Ogólnokształcącym w Łodzi. Co za miła niespodzianka ! Pozdrowienia Tomasz 😀
Chwilę później spotykam Jacoloka - mojego sympatycznego Przyjaciela, z którym byłem wiele razy na rowerowych przejażdżkach. Pozdrowienia Jacek i bardzo się cieszę, że cały czas jeździsz 😊 
134 km przejechane i to był bardzo udany dzień !!! 👍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mr SCOTT jedzie do... (-: , Blogger