Blog ma na celu popularyzowanie rowerowych wycieczek po Łodzi, regionie łódzkim i okolicach.
Znajdziesz tu zdjęcia, filmy, opisy tras i ślady GPS.
Miasto Łódź i województwo łódzkie są naprawdę piękne !
Zobaczysz, że "ONI są wszędzie", wszystko się łączy i odbija w tablicach !
Zachęcam do czynnego wypoczynku i powodzenia na trasach !!!

WYCIECZKA Nr 684 - Przedświąteczna gorączka

TRASA WYCIECZKI i DANE STATYSTYCZNE :
Łódź - Nowosolna - Byszewy - Boginia - Stare Skoszewy - Sierżnia - Anielin - Lipka - Niesułków Kolonia - Niesułków - Nowostawy Dolne - Szczecin - Dmosin Pierwszy - Dmosin - Grodzisk - Kałęczew - Ząbki - Zawady - Kuźmy - Rozdzielna - Wola Lubiankowska - Kalenice - Łyszkowice - Zakulin - Seligów - Stachlew - Bełchów - Nieborów - Julianów - Bednary - Kompina - Zabostów Duży - Zabostów Mały - Łowicz - Jamno - Krępa - Domaniewice - Stroniewice - Kamień - Głowno - Wyskoki - Bratoszewice - Stryków - Sosnowiec - Dobra - Dobra Nowiny - Łódź
[05.12.2018 - 155,45 km, 22,9 km/h, 6:46 h] 
ZDJĘCIA                FILMY                 GPS
Trasa WYCIECZKI Nr 684.
Okres przedświąteczny to taki specyficzny czas, którego po prostu nie lubię... Dni są krótkie, szare, zimne, a cały świat usiłuje mnie przekonać, że zbliżające się święta to dla mnie wyjątkowy czas. Mam trochę inne zdanie na ten temat i generalnie rzecz biorąc - wolałbym, gdyby święta ominęły mnie szerokim łukiem. Ale mam przecież liczną rodzinę, dzieci, wnuki i dla świętego spokoju, biorę udział w tym przedświątecznym przedstawieniu (zakupy prezentów, szykowanie potraw wigilijnych, sprzątanie mieszkania i inne dziwne czynności). 
Ale o rowerze nie zapominam, bo gdyby nie on, to do reszty bym zwariował przez tą przedświąteczną gorączkę ! Dość długo, bo ponad tydzień czekałem na dobrą aurę, ale wreszcie się doczekałem ! 
Dziś wykorzystałem sprzyjające warunki pogodowe (tylko dwa stopnie mrozu i sucha szosa) i pognałem na bezstresową przejażdżkę na teren powiatu łowickiego. Odwiedziłem wiele znanych mi dobrze miejsc i oczywiście odpowiednio udokumentowałem przebieg wycieczki. 
Najpierw wykonałem tradycyjny rekonesans po Łodzi z serii "Co nowego na mieście". 
Zapraszam do obejrzenia najciekawszych kadrów oraz wszystkich zdjęć i filmów, które znajdują się w linkach j/w. 

Jarmark Bożonarodzeniowy na ul. Piotrkowskiej.
Aby podkreślić przytulną, świąteczną atmosferę organizator zdecydował się skumulować atrakcje jarmarku i niemal wszystkie elementy infrastruktury umieścił w przestrzeni pasażu Schillera.
Przygotowano też czerwony tron dla Mr SCOTT'a - króla rowerowych wycieczek po regionie łódzkim ! 😉
Na terenie pasażu ustawiono liczne atrakcje : domek św. Mikołaja, piernikową chatę, tor do „snowtubingu”, wygodne strefy konsumpcji dla klientów oraz scenę.
Na całej długości ul. Piotrkowskiej ustawiono świąteczne dekoracje.
21-metrowa choinka, ozdobiona bombkami w kolorach logo Łodzi wraz z leżącymi pod nią wielobarwnymi rozświetlonymi prezentami, stanęła na ul. Piotrkowskiej przy Placu Wolności.
Zakończyła się wreszcie odnowa elewacji zabytkowego kościoła p.w. Zesłania Ducha Świętego.
Przy świątyni zamontowano tablicę z wiadomościami dot. kościoła oraz informacją, że remont został dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Nowy mural autorstwa artysty o ps. TOPE.
Malowidło powstało na ścianie sklepu monopolowego "Kacuś" przy ul. Pomorskiej 185.
"Serce Adama" - mural Piotra Chrzanowskiego na budynku CKD ul. Pomorska 251.
Iluminowany napis "Wesołych Świąt" na budynku Urzędu Gminy Nowosolna.
Wyjeżdżam z Łodzi po ul. Byszewskiej i jadę trasą niebieskiego szlaku rowerowego "Ziemi Rawskiej".
NA   TRASIE   WYCIECZKI
Wieś Szczecin w gminie Dmosin (zobacz WYCIECZKA Nr 78).
Nowy asfalt na drodze przez wsie Zawady i Kuźmy (rowerowy czarny szlak łącznikowy z Dmosina do wsi Trzcianka).
Autostrada Wolności A-2 we wsi Rozdzielnia.
Urząd Gminy Łyszkowice z podświetlanym napisem "Wesołych Świąt".
Pałac Radziwiłłów w Nieborowie.
Remiza strażacka OSP Bednary.
Przed budynkiem ustawiony jest wycofany z Policji radiowóz m-ki Ford, który służy druhom do szkoleń z zakresu ratownictwa technicznego. 
Na dachu auta zamontowano miednicę z kuchenną trzepaczką oraz napis "NASA" 😁 Stojący przy drodze Ford w charakterystycznym malowaniu już z daleka sprawia, że kierowcy zdejmują nogę z gazu. 
Drewniany most nad Bzurą we wsi Kompina.
Na rzece rządzi łabędzia rodzina.
Zrujnowany drewniak we wsi Zabostów Duży.
Przejeżdżam przez Zabostów Mały do drogi krajowej nr 92.
Choinka na rynku w Łowiczu.
Głowno ul. Łowicka 74 - pałac Jabłońskich, wybudowany w latach 1905-1906.
W pałacu mieści się Muzeum Regionalne przy Towarzystwie Przyjaciół Miasta Głowna.
 
Dąb Wolności na rynku w Głownie.
Świąteczne dekoracje na głównym placu miasta.
Wykorzystałem niepowtarzalną okazję i "popędziłem renifera" ! 😁
Żywa choinka przy Urzędzie Miasta w Głownie.
Zakończenie wycieczki na Placu Wolności.
Przejechałem dziś ponad 155 km i wyraźnie czuję, że przedświąteczna gorączka spadła mi do takiego poziomu, który umożliwia normalne funkcjonowanie ! Jestem zrelaksowany i szczęśliwie zmęczony jazdą na mroźnym powietrzu.
Wracam do domu udekorowaną pięknie ulicą Piotrkowską i cieszę się, że udało mi się aktywnie spędzić ten przedświąteczny czas ! 🚴

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mr SCOTT jedzie do... (-: , Blogger