Blog ma na celu popularyzowanie rowerowych wycieczek po Łodzi, regionie łódzkim i okolicach.
Znajdziesz tu zdjęcia, filmy, opisy tras i ślady GPS.
Miasto Łódź i województwo łódzkie są naprawdę piękne !
Zobaczysz, że "ONI są wszędzie", wszystko się łączy i odbija w tablicach !
Zachęcam do czynnego wypoczynku i powodzenia na trasach !!!

WYCIECZKA Nr 506 - Hyperbolic training

TRASA WYCIECZKI i DANE STATYSTYCZNE : 
Łódź - Zgierz - Lućmierz - Emilia - Słowik - Aleksandria - Ozorków - Helenów - Maszkowice - Sokolniki Parcela - Modlna - Celestynów - Bądków - Warszyce - Wola Branicka - Kębliny - Anielin Swędowski - Smolice - Stryków - Sosnowiec - Dobra Nowiny - Łódź
[22.09.2016. - 69,4 km, 27,3 km/h, 2:32:08 h]
ZDJĘCIA             FILM              GPS      
Mr SCOTT jedzie do... Trasa WYCIECZKI Nr 506.

W tym miesiącu jestem bardzo aktywny, jeżdżę często, szybko i pożeram dziesiątki kilometrów ! W okresie 10-18 września miałem przyjemność testować fenomenalny rower przełajowy Scott Addict CX20 - model na rok 2017. W trakcie 5 sesji przejechałem ponad 916 km i co tu dużo mówić - ujechałem się jak "siwy koń" !!! Wykorzystałem na max'a sprzęt, idealną pogodę i dostroiłem do tego swoją dyspozycję fizyczną. Ale ile można jeździć z taką intensywnością, prawda ? Potrzebny jest też czas na odpoczynek i regenerację organizmu - to oczywiste. Dlatego też ostatnie 3 dni spędziłem z dala od roweru i złapałem trochę oddechu i potrzebnej świeżości. Ale jeszcze potrzebuję resetu, nie chce przesadzać i dlatego też na dziś zaplanowałem sobie lajtową przejażdżkę po okolicach Łodzi.
Dlaczego "Hyperbolic training" ? Ano dlatego, że jego trasa odnosi się do hiperboli (krzywej), a wycieczkę rozpocząłem i zakończyłem pod instalacją pt. "Hyperbolic". To artystyczne dokonanie amerykańskiej twórczyni Crystal Wagner, które zawisło na ścianie zabytkowej kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 29 (zobacz WYCIECZKA NR 503). Czwartkowy trening zaliczam do bardzo udanych ! Nie przesadziłem z ilością i wykręciłem szybkim tempem prawie 70 km. Wyciszyłem się i chyba osiągnąłem hiperboliczny punkt równowagi psychicznej. Zrelaksowany zdążyłem wrócić do domu przed potężną ulewą, która nawiedziła Łódź po godz. 17-tej. Doszedłem do wniosku, że będę teraz częściej korzystał ze zjawiska określanego jako hiperboliczne, ponieważ takowe manifestuje moje silne uczucia oraz wywołuje mocne wrażenia i nie wydaje mi się, że coś w nich jest przesadzone. Tak więc jutro chyba też gdzieś wyskoczę ! Parę zdjęć z dzisiejszego przejazdu :
ul. Piotrkowska 29/ul. Więckowskiego - instalacja Crystal Wagner.
"Wstążki" - instalacja Jerzego Janiszewskiego na Starym Rynku. 
Droga krajowa nr 91 we wsi Leśmierz.
Ozorków - "czarny punkt" na DK 91 (9 zabitych, 21 rannych).
Wieś Helenów - tablica przy DW nr 708 "z wami zmieniamy łódzkie".
Wieś Modlna - DW 708 na Stryków.
DW 708 we wsi Kębliny.
Łódź - droga krajowa nr 14 w okolicy ul. Łodzianka.
"Comarch" Centrum Biurowo-Konferencyjne - nowy biurowiec przy ul. Jaracza 76/78.
"Hyperbolic" - instalacja Crystal Wagner.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mr SCOTT jedzie do... (-: , Blogger