Blog ma na celu popularyzowanie rowerowych wycieczek po Łodzi, regionie łódzkim i okolicach.
Znajdziesz tu zdjęcia, filmy, opisy tras i ślady GPS.
Miasto Łódź i województwo łódzkie są naprawdę piękne !
Zobaczysz, że "ONI są wszędzie", wszystko się łączy i odbija w tablicach !
Zachęcam do czynnego wypoczynku i powodzenia na trasach !!!

WYCIECZKA Nr 667a - Las Palmas, Źródła Królewskie i Bora Bora

TRASA WYCIECZKI i DANE STATYSTYCZNE :
Łódź - Andrzejów - Andrespol - Bedoń Przykościelny - Andrespol - Bukowiec - Wygoda - Brójce - Wardzyn - Dalków - Zawodzie - Zamość - Czarnocin - Rzepki - Żeromin - Tuszyn - Rydzynki - Prawda - Guzew - Rzgów - Gospodarz - Gadka Stara - Łódź
[14.10.2018 - 86,6 km, 20,3 km/h, 4:16:48 h]
ZDJĘCIA                 FILMY                  GPS
Mr SCOTT jedzie do... Trasa WYCIECZKI Nr 667a.
W ostatnim tygodniu byłem bardzo aktywny i tak : 
- we wtorek 9 października wybrałem się na daleką wycieczkę do Mszczonowa w woj. mazowieckim i wykręciłem ponad 241 km (zobacz TRASA NR 53
- w piątek 12 października nie mogłem już usiedzieć w domu i zaliczyłem krótki trening (przejechałem ponad 103 km, zobacz UJAZD Nr 113 - Kolory jesieni
- w sobotę 13 października umówiłem się z moją nową koleżanką Kristin i przejechaliśmy razem 66,66 km z Łęczycy do Łodzi (zobacz UJAZD Nr 114 - Pradolina z Kristin
Dziś miałem odpoczywać, ale skusiła mnie rewelacyjna pogoda oraz zaproszenie od ekipy "Rowerowe soboty" na przejażdżkę po okolicach Łodzi. Okazało się, że na wydarzenie opublikowane na portalu facebook, zareagowała bardzo dużo rowerzystów i to nie tylko z Łodzi. Do wycieczki dołączyła także liczna rzesza rowerzystów ze Strefy Rowerowej Brzeziny. 
Odwiedziliśmy wspólnie trzy kultowe miejscówki : "Las Palmas" we wsi Rzepki, "Źródła królewskie" w Żerominie oraz "Bora Bora" w Tuszynie. W sumie wykręciłem dziś ponad 86 km i to był bardzo udany dzień. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i filmów z tej słonecznej przygody, które znajdują się w linkach j/w. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mr SCOTT jedzie do... (-: , Blogger