Blog ma na celu popularyzowanie rowerowych wycieczek po Łodzi, regionie łódzkim i okolicach.
Znajdziesz tu zdjęcia, filmy, opisy tras i ślady GPS.
Miasto Łódź i województwo łódzkie są naprawdę piękne !
Zobaczysz, że "ONI są wszędzie", wszystko się łączy i odbija w tablicach !
Zachęcam do czynnego wypoczynku i powodzenia na trasach !!!

Opowieści Mr SCOTT'a

 Szczepionkowe zwierzenie #MisterSkot'a 🗣 😷----------------------------------------------
Panie Premierze !
Ja zawsze Panu wierzę ! 😉


Nie chcę być jak te szare pionki,

i już dziś domagam się szczepionki !
Przyjmę od razu dziesięć dawek,
bym nie miał potem jakichś drgawek !
I mam nadzieję, że ta medżik ciecz,
odmieni me myślenie - jasna rzecz.
Ponieważ jestem rowerzystą,
Wkłujcie mi w mięśnie wakcynę czystą !
By rozpaliła oba uda,
By twarda stała się moja łyda !
Wtedy pojadę aż do Warszawy,
załatwić wszystkie poważne sprawy.
Skoczę Skocikiem pod dom prezesa,
sprawdzę jak się ma w TeVPiS kiesa.
Zahaczę też o Adriana pałac,
sprawdzę, czy dobrze mu PiSak działa.
Potem planuję jechać nad morze,
więc taki zastrzyk przydać się może.
Marzę też o wypadzie w góry,
potrzeba mi więc tej mikstury !
I już na koniec powiem Wam szczerze,
że ja w tę moc szczepień, wcale nie wierzę !
Jestem wręcz pewny,
że patent Pfizer'a
To będzie dla świata
zabójcza era !
Skończy się kiedyś kowida czas,
ale czy dla wszystkich z nas ??? 🤔
---------------------------------
To ja napisałem ten wierszyk - Mr Szczepan SCOTT - Boże Narodzenie 25 grudnia 2020 roku 🤬 
💉


Buona sera amici sportivi ! 👫
---------------------------------
Dziś mi się śnił Piątek i okolice
Więc gdy tylko rano wstałem
Kurs na Orenice opracowałem 😊
Pojechałem przez Sokolniki Las
Bo to do centrum Polski droga w sam raz (Y)
W Piątku pod pomnikiem chwilę stałem
I szybko na Łękę pojechałem.
Stamtąd pędem do Orenic
Gdzie mnie kundle obszczekały
Aż mi z orbit wyszły gały 👀
Zobaczyłem piękny dwór 🏛
I na niebie kaczek sznur 🦆
Potem na Łazin i Borów pognałem
Ale o Orenicach nie zapomniałem !
Wrócę tam najpewniej wiosną
Bo tam słoneczniki rosną 🌻
I ptaszki cudnie śpiewają 🐦
Okolice Piątku zachwalają 😛

W Starym Chrząstowie stoi fajny domek 🏡
Za nim obórka i stodoła
Całość ogrodzona dookoła.
Oferowany jest do sprzedaży 💶
Więc może ktoś z Was się odważy ?
Rzuci w cholerę miejskie wygody
I zazna prawdziwej, wiejskiej przygody 👨‍🌾

Wczoraj odwiedziłem wieś Sikory
Ale do zwierzeń nie jestem raczej skory 🤐
Zrobiłem tam tylko jedno zdjęcie 📸
Kapliczki, co stała przy zakręcie ✝



Niedawno na rowerowej trasie spotkałem Wieśka - mojego kolegę z wojska 🧔
Najpierw pogadaliśmy o starych czasach, potem Wiesiek opowiedział mi o tym, co mu się wydarzyło w życiu po przejściu do rezerwy 🙆‍
Potem ja tokowałem o sobie, a na koniec - bo Wiesio pytał, czy dużo jeżdżę na rowerku - zacząłem mu opisywać swoje rowerowe wycieczki 🚴‍♂️
Zacząłem oczywiście od początku, czyli jak to się zaczęło w 2011 roku i potem jąłem opisywać gdzie byłem i co widziałem 😏
No i niestety - tego się spodziewałem... 😏
Wiesław nie zdzierżył i usnął... 🤣
Hmmm.... 
🤔




Wczoraj czarnego psa spotkałem 🐕
i przez chwilę na niego spoglądałem 👁
A on na mnie łypał swym wzrokiem 👀
Aż ciarki mi przeszły pod bokiem 😱
Obok niego stała suczka ta 🐩
I sądziłem, że niegroźna ów wiara psia 🆗
Ale kiedy czarny ruszył ku mnie pędem !
Udało mi się jednak uciec psim swędem 🏃‍
A działo to się w mieście Ozorkowie 🌆
Który pewnie z psami jest w zmowie
Bo lata ich tam cała kupa niezmierzona
I uważaj, bo Twa pupa może być zagrożona !!! 🤣



Podczas ostatniej W-842 przejechałem m.in. przez wieś
Tomawa
, gdzie dla miejscowych dzieciaków, wygłosiłem krótką pogadankę pt. "O wyższości jazdy na rowerze, nad grami komputerowymi" 💻📱
Niestety mój spicz nie wywołał zbyt wielkiego zainteresowania, a część uczestników spotkania po prostu odmówiła zapozowania do pamiątkowego zdjęcia... 😖
Mimo wszystko fajnie było pogaworzyć z młokosami 😃
Pozdrowienia chłopaki !!! 🙋



I to jest właśnie ta chwila, gdy chcę sobie zrobić tzw."samofotkę" 📸 - postawiłem aparat foto ze statywem na jezdni i nagle widzę, że z naprzeciwka pędzi rozklekotana "Beemka"...🚘
Don't panic Skot !!! Don't panic !!! 😱🤣
W-846.



Polityczne zwierzenia #MisterSkot'a 🗣
--------------------------------
Tak, to prawda
Interesuje mnie polityka
Bo przecież takie jest życie
Że każdy jej aspekt nas dotyka
W polityce są różne persony
Co cuda wyprawiają dla mamony
Widzę je w tiwi, i w internecie
O czym ja mówię, dobrze wiecie
Są za granicą i na polskiej ziemi
Kilku z nich to moi ulubieni
Weźmy na przykład - Marek Suski
To polski poseł, nie francuski
Taki tam marny aktorzyna
Który w mą pamięć wciąż się wrzyna
Trzy dni temu go wspomniałem
Gdy przez Wymysłów se jechałem
Co powiedziałem ? Posłuchajcie sami !
Będziecie mocno ujarani !!! 🤣



Podczas ostatniej W-843 przydarzyła mi się nst. historia : jadę sobie lajtowym tempem po super drodze na trasie Radomsko-Kobiele Wielkie, aż tu nagle we wsi
Nowy Widok
kontrola drogowa... 🚓
Zatrzymała mnie wyjątkowo urodziwa pani sierżant, która od razu przeszła do frontalnego ataku !!! 🧟‍♀
"Tu jest ograniczenie prędkości do 30 km/h, a pan pędzi tym rowerkiem jak wariat 36,6 km/h !!! Będzie mandacik złociutki !" 💶🧛‍
"Ale pani kapitan - mówię - ale ja właśnie jadę do... i nawet nie zauważyłem, że tak galancie zaiwaniam na tym moim super Adweczer Dżajancie... 🚲
Bardzo proszę wlepić mi tylko pouczenie i obiecuję, że się poprawię 🥺
Chyba na wadze - odpowiedziała pani sierżant, boś pan chudy jak patyk !" 😂
No dobra - jedź pan, ale następnym razem, to się inaczej policzymy... 😏
Dziękuję pani kapitan ! Na pewno w tym roku pani awansuje !!! 🙂
No dobra, jedź pan już, bo jeszcze panu sucha łyda ostygnie !" 🦵
P.S.
Tak więc kolejny raz, udało mi się wyjść bez szwanku w starciu z naszymi dzielnym stróżami prawa... i sprawiedliwości 😁 (Y)



Podczas W-854 przeżyłem chwile grozy !!! 😱
Jechałem lajtowym tempem 😊 +/- 30 km/h) przez wieś
Śladków Podleśny
, aż tu nagle wybiegł z pola ten oto piękny pies 🐕
Zatrzymałem się natychmiast, a ów zwierzak stanął jak wryty dokładnie naprzeciwko mnie i patrzyliśmy sobie prosto w oczy przez dobre kilkadziesiąt sekund... 👀
Bałem się, że zaraz podbiegnie do mnie i pewnie mnie ugryzie, ale kiedy zawołałem do niego "BORUTA ! To Ty ?" 🤔, pies odwrócił się i pędem pobiegł do pobliskiego lasu ! 😯
Także tę - mówię Wam, że to na pewno był Diabeł Boruta 😈


Niesmaczne opowieści #MisterSkot'a 📖
Bardzo przepraszam, że tak przy śniadaniu o tym piszę, ale dla mnie, to BARDZO ważna sprawa o której zapomniałem Wam opowiedzieć 😏
Otóż wracam sobie z lajtowej przejażdżki do
Załęczański Park Krajobrazowy
i pedałuję radośnie do wsi Rząśnia 🚴‍♂️
Aż tu nagle moje nozdrza wyczuły charakterystyczny odorek, który jak wiecie, jest ściśle związany z typowymi-naturalnymi czynnościami każdej istoty... 🤭
Od razu pomyślałem, że pewnie niedaleko stąd musiał przejeżdżać mój dawny kolega 🐴rad, z którym kiedyś jeździłem na dalekie ujazdy (Y)
No i oczywiście miałem rację !
Podjeżdżam pod
dino.sklep.pl
, a tam na parkingu nawalone !!! 💩🙈
No to kurka wodna nie mogłeś iść w krzaki zboczeńcu, tylko tak bezczelnie nawalić ludziom pod nosem ? 😖
O Boże ! Trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam !!! 😹
P.S.
Oczywiście serdecznie pozdrawiam 🐴rada🖕😜


Środowe opowieści #MisterSkot'a 📚
Tak, tak, wiem o tym doskonale, że jest to bardzo groźna choroba 🐝 i wcale nie robię sobie żartów, ale będąc ostatnio we wsi
Wierzchlas - Informacje i wydarzenia
(WYCIECZKA Nr 748 "Zielony szlak Wierzchlas - Osjaków - Wierzchlas"), musiałem się jakoś przedostać do wsi Ruda i nie było wyjścia - trzeba było podjąć ryzyko i przejechać Dżajancikiem przez obszar zapowietrzony... 🚴‍♂ 🙁
Byłem bardzo dzielny i oczywiście udało mi się przejechać, ale nic na to nie mogłem poradzić i już na samym wstępie wystąpiły u mnie nst. objawy :
- niekontrolowana głupawka przejawiająca się nagłymi napadami śmiechu 🤣
- szczękościsk 😮
- brak zasięgu w telefonie 📵
Bądźcie czujni !!! 🆖


Powiem WAM szczerze, jak na spowiedzi 🛐, że w minionym tygodniu miałem już serdecznie dość tego ciągłego ględzenia w mediach o tej "Czarnej Dziurze" 🔘
Czy tym ludziom PALMA 🌴odbiła ?" - rozważałem dziś przy porannej kawie...☕
"Nikt mi tu kurka nie będzie podskakiwał" - pomyślałem i zrazu opracowałem "tajny plan zdobycia Czarnej Dziury🔳 " !!!
Przed południem bystro wyszykowałem Skocika 🚴‍♂ i po dojechaniu w to tajemnicze miejsce, wślizgnąłem się do tejże przywołanej czeluści ⚫ i bez szwanku wyszedłem, o czym zawiadamiam wszem i wobec 😋
Jeździ się K.W.M. !!! 😂


W związku z szalejącą na całym świecie epidemią #koronavirus'a, w dniu dzisiejszym udałem się do mojego lekarza pierwszego kontaktu dr n.med. Adolfa Wąglika 👨‍🔬, który natychmiast zdezynfekował mój rowerek "słynnym" płynem do dezynfekcji rąk
PKN ORLEN
☣
A następnie :
- zalecił, abym przynajmniej co dwa dni wychodził z domu na rowerek i strzelał traski co najmniej 100+ km 🚴‍♂
- pochwalił mnie za to, że codziennie wieczorem faszeruję się jednym ząbkiem czosnku, bo ów zabieg nie tylko odstrasza onego #koronavirus'a, ale też ludzi, którzy chcieliby się nie daj Boże do mnie zbliżyć 🥠 😜


Wczoraj fajne plany miałem
Że we wtorek cały dzień
będzie ze mnie straszny leń 🧑‍🎨
Że poleżę na kanapie
Może w głowę się podrapię 😜
Że na fejsa wrzucę foty 📸
Takie miałem mieć roboty 🤖
Spać się wcześnie położyłem
Tak to sobie wymyśliłem 🤔
Ale w nocy tuż przed świtem
Kur mnie zbudził swym skowytem 🐓
I słyszałem głos z daleka 🗣
Orzk cię wzywa !
Orzk wciąż czeka !
Zrozumiałem to wezwanie
Szybko zjadłem więc śniadanie 🍚
Potem ząbki wyczyściłem
I na Orzk się wypuściłem ! 🚴



Poranne opowieści #MisterSkot'a 📖
Dziś zadzwonił do mnie dawno nie słyszany Zbyszek ps."Małpa" z
Lublin
- no to jest ten gościu, który zawsze zadaje mi dziwne pytania 🙉
Tym razem pytał, czy wczoraj na trasie było gorąco ? 😓
Gościu ! Było zajebiście gorąco !!! 🔥
Żar lał się z nieba strumieniami, a mój rowerowy licznik odnotował aż +42,6 °C !!! 😱
Strasznie mnie ten upał umęczył... 😕

W Chorkach widziałem fajny domek 🏚
I myślałem, że mieszka tam Wesoły Romek 👨‍🌾
Ale dom ów tylko pustkami świecił 🔲
I straszny smutek we mnie wzniecił... 😿

Siemka rowerowa wiara ! 👨‍👩‍👧‍👦
Wiem, że jest Was spora chmara
Na mój fanpejdż zaglądacie
Lajki ciągle zostawiacie (Y)
Dziś Skocikiem se jechałem 🚴
I tak sobie pomyślałem 🤔
Że nie mogę się blokować ! 🚷
Zacznę wiersze publikować ! 📖
I już zaraz zacznę pisać 🖊
Lecz nikogo nie chcę zmuszać
Można czytać lub też nie
Fajnie bawić bendziem sie ! 🤪



Jadę sobie ostatnio na wycieczkę po ul.Wycieczkowej, kręcę korbą prawidłowo, po drodze rowerowej, aż tu nagle "STAĆ ! POLICJA !!!" 👮‍♂ 🚓
No to się zatrzymałem i czekam na rozwój wypadków... 🚳
- "Sierżant Karol Lizak - kontrola drogowa. Proszę o okazanie dowodu osobistego, bo mamy informację, że w tej okolicy skradziono rower marki Scott, a Pan właśnie jedzie na takim modelu roweru" 😨
- "Ale panie sierżancie ! To jest mój rowerek, to mój Skocik, no wie pan MisterSkocik, no nie poznaje mnie Pan ?" 😉
- "Panie ! Jak ja tu nie jestem od poznawania, tylko od kontrolowania ! Dzwonek przy rowerze jest ? Jest - no to masz pan farta, bo bym chętnie komuś wlepił mandacik za stówkę" 😝
UFF ! Mam taki mały dzwoneczek 🔔 przy rowerku i dzięki temu, jestem spokojny podczas kontroli policyjnej 😊
Z cyklu "#MisterSkot poeta - tylko rama nie ta" 🤡
---------------------------------------------------
To wiadomość wyczekana
Przez kibiców rozprawiana 🗣

W końcu koniec wielkiej sagi
Cały świat już o tym prawi ! 👨‍💻

Z Neapolu do Marsylii
Nowy klub ma Arek Milik

Będzie chodził jak zegarek
I zdobywał wiele bramek

I od wczoraj znowu gra
Mówiąc "spocko ku*wa" 😜

Tak więc proszę Cię żetę 💘
Polub szybko tą lig ę 
------------------------
 Arek Milik Olympique de Marseille 
Czwartkowe opowieści #MisterSkot'a 📚
-----------------------------------------------------
Pan Bocian w Żabach miał fajny domek 🏡
Wzniósł go przed wojną Wesoły Romek 👷
W tej okolicy był dobrze znany
Bo stawiał domy, mury i ściany
Był z niego murarz i cieśla łebski
Przycinał krokwie, łaty i deski
Miał jednak straszliwą wadę
Wrzeszczał, jak ujrzał na polu żabę 🐸
Przez to budowa domku się wlokła
A Bocianowa straszliwie mokła
Bo Romek, miast dom budować
Mówił : przed żabą muszę się schować 😜
Wieś Żaby (województwo łódzkie)

Z cyklu "Mr SCOTT poeta - tylko rama nie ta" 😜
---------------------------------------------------
To historia niesłychana 🤥
Wsiąkła mi rowerowa rama ! 🚲

Ale w czwartek cynk dostałem ☎
Do wsi Okup pojechałem

W mojej sprawie pogadałem
I się wiele dowiedziałem

Otóż moją ważną własność
Posiadł dziwny pan-jegomość 👹

Co to w okolicy mieszka
I złom zbiera ów koleżka

Szybko się z nim dogadałem
Płacić okup mu musiałem 💰

Swoją ramę odzyskałem
I do domu zatargałem 
😉


Opowieści #MisterSkot'a 🗣
------------------------------
Niedawno napadły mnie 4 psy 🐕
I byłem na nie bardzo zły 😠

Więc wyjąłem z sakwy gaz 🧯
Co nie było im w sam raz

Popsikałem parę razy
Z dala od mej gładkiej twarzy 😊

Jednak one się nie bały
I kły groźnie wytrzeszczały 🐗

Więc kiełbachę im rzuciłem 🥓
Do szukania zagoniłem

Ubaw miałem aż po pachę 🤣
Przegoniłem tę watahę 😝


#MisterSkot - Wujek Głupia Rada 🤪
-------------------------------------------------
Zimowy okres to trudny czas
Bo mroźna aura nie rozpieszcza nas
Zimne dni i śnieżne noce
Wciąż okrywasz ciało kocem
Siedzisz w domu, się obżerasz
I kalorie zbędne zbierasz
Na twej łydzie tłuszcz się zbiera
No i bierze Cię cholera !
Twoje serce aż się kroi
Bo rowerek w kącie stoi
Jego rama zakurzona
Szprycha dawno nie wietrzona
Marzysz o wycieczce w las
Lecz to nie najlepszy czas
Drogi śliskie, lód jest wszędzie
Zlecisz z siodła, boleć będzie !
Złamiesz rękę, palce dwa
Po co Ci przygoda ta ?
Myślisz sobie co tu robić ?
Na siłownię będę chodzić !
Lecz na amen jest zamknięta,
Nie otworzą jej na święta...
Dzwonisz więc do #MisterSkot'a
Bo już bierze Cię głupota !
Drogi Skocie poradź coś !
Bo ogarnia mnie już złość
Nie dowierzasz, kręcisz głową
Że ma patent na sprawę ową !!!
Świetny przepis, bardzo krótki
Zjarzysz go we 3 minutki !
To extra pomysł, daję słowo
Bo można jeździć... bezobjawowo !!!
Połóż na kanapie ciało
Tak, by szybko to zagrało
Wymyśl trasę co się zowie
Pokręć korbą w głowie sobie
Kręć wytrwale tak z godzinę
Nie patrz wcale na rodzinę
Mówią wariat, głąb, idiota
Lecz jedź dalej, to hołota !
Się nie znają na patencie
Kręć wytrwale, mój kliencie
Wiem... masz minę głupią iście
Lecz zaufaj specjaliście !
Efekt będzie, daję słowo !
Pedałuj więc bezobjawowo !!!
--------------------------------
17.02.2021. 😋



19.03.2023.


Z cyklu "TaDZIK rymuje" 🐗 😝
-----------------------------------
Dzień dobry Państwu ! Na imię mam Tadek
A moim idolem jest ostatnio pan Objatek

To taki słynny od niedawno gość
Którego pół kraju ma już naprawdę dość

Siedzi on w fotelu prezesa Orlenu
Lecz okazuje się, że nie wystarcza to jemu

Ukończył słynną Wyższą Szkołę Benzynową
I nic dziwnego, że dobrze kręci swoją głową

Bo okazuje się, że ma w chuj nieruchomości
Co tylko dowodzi, jak zajebiste ma znajomości

A chronią go służby, Premier i pan Kaczor
A te osoby przecież wiele u nas znaczą !

Dlatego też proszę Państwa mi się wydaje,
Że możemy go tylko pocałować w brudną faję

Możemy se co najwyżej ponarzekać pod nosem
A i tak wielu z nas skoczy na Orlen po hot-doga z kabanosem

I proszę Was wybaczcie mi te ordynarne słowa
Lecz trzymam poziom z restauracji "Sowa"

I choć nie choruję na Tourette'a zespół
To jednak lubię se pobluźnić wespół 🤪


Powycieczkowe opowieści Mr SCOTT'a 📚
Tak wiem, to długo trwało, ale wreszcie, po 12 latach intensywnego dochodzenia, udało mi się odnaleźć policyjny radiowóz, który został dawno temu skradziony przez NN sprawcę... 🥷
Nie wiem czy wiecie, ale obawiając się kompromitacji, policja ten fakt ukryła przed społeczeństwem i udawała, że nic się nie stało... 🚓
Ale czujny jak ważka Kapitan Mr SCOTT, wyczaił autko na terenie jednej z posesji w powiecie skierniewickim, odzyskał dowód rzeczowy i niezwłocznie przekazał zaskoczonym służbom w osobie "wystrzałowego" Komendanta Głównego Policji ! 💣
Brawo Inspektorze !!! 🏅🤣
Foto z W-1061 
📸


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mr SCOTT jedzie do... (-: , Blogger