Blog ma na celu popularyzowanie rowerowych wycieczek po Łodzi, regionie łódzkim i okolicach.
Znajdziesz tu zdjęcia, filmy, opisy tras i ślady GPS.
Miasto Łódź i województwo łódzkie są naprawdę piękne !
Zobaczysz, że "ONI są wszędzie", wszystko się łączy i odbija w tablicach !
Zachęcam do czynnego wypoczynku i powodzenia na trasach !!!

WYCIECZKA Nr 596 - Świąteczne dwie setki

TRASA WYCIECZKI i DANE STATYSTYCZNE :  
Łódź - Posada - Stefanów - Giemzów - Giemzówek - Wola Rakowa - Wardzyn - Dalków - Zawodzie - Czarnocin - Biskupia Wola - Kiełczówka - Baby - Pomyków - Białkowice - Gazomia Stara - Gazomia Nowa - Proszenie - Polichno - Wolbórz - Studzianki - Jadwigów - Kolonia Zawada - Zawada - Łazisko - Tomaszów Mazowiecki - Jakubów - Lubochnia - Emilianów - Lechów - Czerniewice - Zagórki - Wólka Jagielczyńska - Zubki Duże - Zubki Małe - Podkonice - Podkonice Miejskie - Podlas - Rawa Mazowiecka - Ścieki - Soszyce - Złota - Wysokienice - Jasień - Michowice - Borysław - Janisławice - Gzów - Słupia - Nowa Krosnowa - Krosnowa - Winna Góra - Podłęcze - Kotulin - Zacywilki - Kołacinek - Kołacin - Koziołki - Wola Cyrusowa - Kolonia Wola Cyrusowa - Niesułków Kolonia - Lipka - Anielin - Sierżnia - Bartolin - Warszewice - Cesarka - Stryków - Smolice - Swędów - Szczawin - Glinnik - Samotnik - Smardzew - Łagiewniki Nowe - Łódź
[26.12.2017. - 201,9 km, 23,1 km/h,  8:44 h]
ZDJĘCIA                FILMY                 GPS             
Mr SCOTT jedzie do... ! Trasa WYCIECZKI Nr 596.
Już od wieków świat jest tak rozmyślnie poukładany, że ciągle są jakieś święta. Niech sobie będą, ale generalnie ja ich nie lubię, bo ingerują w moją wolność ! Wczoraj było Boże Narodzenie no i co ? No i nic ! "Nie miałem wyjścia" i spotkałem się z rodziną, wrzuciłem pod choinkę zapewne "nietrafione" prezenty i udawałem, że wszystkich kocham i jestem szczęśliwy... Ale na dłuższą metę, ta szopka i taki klimat to nie dla mnie !
Dziś jednak nie zamierzam się znowu obżerać, siedzieć przy suto zastawionym stole i męczyć się ! Tak więc na drugi dzień świąt zamówiłem pogodę, a dla zachęcenia innych do rowerowej aktywności, utworzyłem na facebook'u specjalne wydarzenie, opisując swoje zamiary, cel i trasę wycieczki.
Zaprosiłem mnóstwo osób, ale na zbiórkę pod instalacją "kocham Łódź", stawiają się tylko moi koledzy Sylwester i Andy. 
Z Sylwkiem i Andrzejem zaliczyłem już wiele wspaniałych wycieczek i znamy się "jak łyse konie". Punktualnie o godz. 10:00 ruszamy na szlak !
Zaproponowałem chłopakom kurs do Wolborza i przejażdżkę wzdłuż trasy szybkiego ruchu S-8. Przystali na mój plan ochoczo !
Pomknęliśmy dobrze nam znaną trasą na Baby. Potem pustymi drogami do wiaduktu S-8 na granicy wsi Proszenie i Polichno. 
A tam niespodzianka ! Z Piotrkowa Trybunalskiego dojechał nieznany mi wcześniej Piotrek Gieszcz ! Jeszcze wczoraj odezwał się do mnie w wiadomością "Obserwuje Twoje wycieczki i chcę z Wami jechać ! Podaj miejsce zbiórki, to dojadę z Piotrkowa i pokręcę się z Wami po okolicy !"
Umówiliśmy się na konkretną godzinę i Piotr nie zawiódł ! Bardzo mnie ucieszyło to spotkanie ! Po zrobieniu pamiątkowej fotografii ruszyliśmy we czterech na drogi techniczne wzdłuż trasy S-8. 
Dla mnie są to fantastyczne trasy rowerowe, które śnią mi się po nocach ! Bardzo lubię tędy jeździć, czego najlepszym dowodem była moja niesamowita WYCIECZKA Nr 502 !

 
Przejeżdżamy wspólnie odcinek od Polichna do wsi Studzianki k/Czerniewic. Piotrek spisał się dzielnie i bez problemu utrzymywał dobre tempo jazdy. 
Dzięki Piotr za towarzystwo i do zobaczenia na rowerowych trasach !!!
Dziś są idealne warunki do uprawiania aktywnej turystyki rowerowej : ciepło ok. 6° C, bezwietrznie i bezchmurne niebo. Słońce cudownie świeci i decydujemy się jechać jeszcze dalej wzdłuż trasy S-8.
Dojeżdżamy do Rawy Mazowieckiej i dopiero tam kierujemy się na trasę powrotną do Łodzi.
Jedziemy drogą krajową nr 72 do wsi Soszyce.
W tej okolicy aż roi się od trupiobladych BAZ OBCYCH ! To farma wiatrowa we wsi Ścieki. Potężne wiatraki robią niesamowite wrażenie ! "ONI są wszędzie" !!! 👽
We wsi Złota uciekamy z DK 72 na szosę do wsi Wysokienice (zobacz WYCIECZKA Nr 187).
Pedałujemy po trasie czerwonego "Szlaku Grunwaldzkiego".
Zachód słońca nad rzeką Łupia we wsi Michowice.
Stryków - choinka przy fontannie. Ostatni postój przed dotarciem do Łodzi.
Szopka Bożonarodzeniowa we wsi Łagiewniki Nowe.
Docieramy do Łodzi kwadrans przed godz. 20-tą. Andy i Sylwek - dzięki za aktywnie spędzony świąteczny dzień ! Żegnam się z kolegami i wracam do domu pustymi ulicami miasta.
Zaglądam jeszcze pod łódzką katedrę, aby sprawdzić, jak się prezentuje szopka bożonarodzeniowa. Tradycja budowy szopki przed łódzką bazyliką archikatedralną została zapoczątkowana w 1997 roku.  
To wszystko na dziś - to był bardzo udany dzień !
Świąteczne dwie setki przejechane !!! 💯💯
Wesołych Świąt dla wszystkich !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mr SCOTT jedzie do... (-: , Blogger